keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Musta on tullut MUMMO

Ja eih, ei sana tarkasti. Vaan mun ajotyyli nykyään sai mut tähän diagnoosiin.
Eli mähän kerroin aikasemmin, kun kävin hakemassa kaunokaiseni Jarin (vw, paskakasa, siis auto, you know). Komiahan tuo on, mutta... no oikeastaan aika rumilus!

Mutta tämä, mistä mummo-fiilis on noussu, on, että Jarissa on neljälovinen laatikko. 80 km/h kohdalla alkaa moottori huutaa, "heitä vitos vaihde, VAIHDA, VAIHDA!" Ja minä kiljun perään "EI OLE". Ja siis, me körötellään MAKSIMISSAAN 80 km/h, kun sitä moottorin huutamista ei kuuntele sitten pirukaan. Kaikista nöyryyttävin kokemus sattui tossa toissa päivänä, kun LINJA-AUTO ajoi MUN ohi!!? Että mitä? Piti vilkasta ihan kerran uudelleen, et mikä siitä ohi meni. L.I.N.J.A.-A.U.T.O! Ihmiset tuijotti linjurin ikkunasta. Ja ÄÄÄÄÄ! Mitä minä tein? Vilittelin pikku kotteroni ratin takaa, ihmisille jotka kahteli tyylillä "joku mummo lähtenyt liikenteeseen".  Joten mun on vaan tyydyttävä kohtaloon ja köröteltävä sitä kaheksaakymppiä. Sit kun traktorit alkaa vetelee ohi, niin mä kävelen sit mielummin!
 

Eli jos edessänne ajelee kirkkaan (haalean) punainen pirulainen, niin se olen mä ! Voi morjestaakin!

^^ Lisä infoa Jarista, nyt hallissa nököttää moottori levällään. Meille tuli pieni riita... Et meikäläistä ei ehkä nyt näykkään tukkimassa maanteitä tuolla rakkaudella (kakkiainen)

 

2 kommenttia: