torstai 15. lokakuuta 2015

Kyllikin kotikeittiö

Mitäs mä tuolla kyökin puolella pyörittelen? Tiskiharjan kans tehtiin taas sovinto ja sai tulla taas mun arkea piristämään... Yleensä se tunnin verran mua ensin huutelee, mut joop.

Oon aina pitänyt ihteäni surkeana kokkaajana ja onhan se joo osittain tottakin. Oikeastaan täysin totta! Oon saanut kermaviili kastikkeen kaksi peräkkäistä kertaa perseelleen ja kun miettii kuinka haastavaa se on tehdä, niin ei ihmekkään. Sörsselit vain sekasin ja VALMIS! MUTTA EI MUN KOHDALLA! Valmispitsat mulla kärähtää uunissa vaikka istusin nenä punasena kiinni uuninluukussa.

Mutta mä oon nyt päättänyt, kun tuo miekkonenkin tossa on kuvioissa, että mä harjoittelen tätä ruoan laittoa ja ainakaan vielä ei ole tullut moitteita (ei ole vaan kehdannut sanoa, et naenen hei, ei tätä voi syödä). Viikonloppunakin ajattelin, et leipasen jotain kivaa illaks, ja niinhän mä kokkasinkin. Tosin me romanttisesti syötiin tätä mun herkullista mustikkapiirakkaa suoraan lusikalla kaapien uunivuoasta.




                                p.s tässä on pomminvarma kakku, joka onnistuu aina! ^^




Tae noh, melkein pomminvarma ^^


-Kyllikki-


1 kommentti:

  1. Kyllä herne synttärikakku olis ollut kans mainitsemisen arvoinen ;)

    VastaaPoista